vrijdag 6 december 2013

WISHLIST | BRRR WINTER IS ABOUT TO COME

brrr wishlist



Collage's maken vind ik super leuk om te maken, dus dat doe ik dan ook regelmatig. Dit keer heb ik een collage gemaakt van mijn musthaves voor deze winter. Het zijn een paar favorieten die ik echt heel graag zou willen hebben, maar sommige zijn wel aan de duurdere kant. De meeste artikelen komen van de H&M, omdat ik vind dat ze de laatste tijd echt super veel leuke items hebben! Ze zijn heel stijlvol en zien er ook best duur uit. 

De Chelsea boots staan al best lang op mijn verlanglijstje, maar steeds als ik leuke zie zijn ze óf te duur óf zien ze er erg nep uit. Dit paar van de H&M vind ik wel heel erg mooi, maar toen ik ze wilde bestellen, waren ze al uitverkocht in mijn maat. Helaas... 
De boyfriend jassen zijn ook helemaal in deze winter en dit grijze exemplaar van alweer de H&M vind ik super tof. Je hebt hem ook in het zwart, maar in het grijs vind ik hem net iets mooier. 
Ik ben echt verslaafd aan statement kettingen en deze parelketting vond ik gewoon zo mooi! Hij is best tuttig, maar als je hem goed combineert, kan het al snel heel stoer staan. 
Ook deze top met veelkleurige parelkralen vind ik echt te gek. Super leuk voor de feestdagen! 
En dan als laatste mijn favoriet: het gebreide vest. Hij is oversized en hij is zoo gaaf! Ik ben er echt verliefd op en misschien ga ik hem wel kopen. Echter, het enige waar ik over twijfel is de prijs...  

Gebreid vest | H&M €59,95 
Halsketting | H&M €29,95 
Top | Vero Moda €64,95  
Chelsea boots | H&M €29,95 
Boyfriend jas | H&M €69,95

x anouk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten