dinsdag 11 maart 2014

WISHLIST VAN DE ZARA




Ik ben nooit zo'n fan geweest van de ZARA, omdat ik het altijd of te duur of geen leuke items vond. Maar toen ik laatst op de site keek, zag ik behoorlijk wat leuke items! De één wat duurder dan de ander, maar ze waren zeker mooi. De site is ook erg mooi vormgegeven met prachtige foto's, wat mij erg aanspreekt. Ik heb een aantal (lees veel) items verzameld voor op mijn wishlist en laat ze vandaag aan jullie zien. Kijken jullie mee? 

Op mijn wishlist staan vooral lente en zomer kleren, omdat ik eigenlijk helemaal geen zin meer heb om winterkleren te kopen. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen; maar ik ben die sweaters nou wel weer zat. Tijd voor rokken, jurkjes en crop tops! Op school draag ik eigenlijk nooit deze items, maar daar wil ik heel graag verandering in brengen. Deze items zijn namelijk zo mooi en stijlvol! 


Deze wikkelrok vind ik echt heel gaaf. Ik hou erg van blauw en ook van strepen, dus dit is een perfecte combi! Heel leuk voor naar het strand met een bikini eronder, maar het kan ook erg leuk zijn voor naar de stad. Dit rokje kost €16,95 

Deze rokjes zijn de laatste tijd ook erg in en deze zien we vast vaker terug in de zomer. De peplum zit in plaats van boven aan de onderkant, wat een erg lief en mooi effect geeft. dit rokje kost €39,95 

Afbeelding 3 van GEDRAPEERDE ROK van ZaraAfbeelding 2 van MINIROK MET STRUCTUUR van Zara

Ik hou echt zo van strepen! Dit shirt  zag ik al een aantal keren voorbij komen bij bloggers en ik was opslag verliefd. Van veraf ziet het er heel normaal uit, maar van dichtbij zie je dat het materiaal heel gaaf is en anders dan de meeste shirts. Dit shirt kost €39,95 

Naast strepen ben ik ook gek op ritsen en de peplum, dus zoals je al hoort is dit de perfecte top! Je kan bij deze top zelf kiezen hoever je de ritsen open of dicht doet, heel leuk! Ook ziet de top er gewoon erg stijlvol uit. WANT! €49,95

GESTREEPTE TOP MET LANGE MOUWTOP MET PEPLUM EN RITSEN

Dan weer een paar zomer items, namelij shorts. Ik zoek al een jaar lang een short met hoge waist, maar kon nooit een mooi exemplaar vinden. Deze van de ZARA vind ik daarom ook erg mooi. De kleur is mooi en hij ziet er erg stoer uit. Hij kost €25,95 

Dan dit andere shortje. Ik hou eigenlijk nooit zo van dit soort shortjes, omdat het een beetje truttig is. Deze vind ik echter wel te gek en is ook heel stoer te combineren. Ik ben er verliefd op en de prijs valt ook aardig mee! Hij kost €27,95 

Afbeelding 5 van DENIM SHORT MET HOGE TAILLE van ZaraAfbeelding 4 van KANTEN SHORT MET HOGE TAILLE van Zara

De crop tops zijn ook deze zomer nog steeds leuk en ook ik blijf ze leuk vinden. Vorig jaar heb ik niet een leuk exemplaar kunnen vinden, maar op de ZARA site vond ik twee heel leuke. De eerste heeft jaja.. alweer strepen, maar de mouwen zijn gewoon zo schattig! Deze schattige top kost €29,95 

Dan nog een leuke crop top, waarvan de prijs heel erg verleidend is. Deze crop top kost namelijk maar €9,95 , wat ik heel goedkoop voor de ZARA vind. Heel leuk, zeker onder deze fantastische rok! 

Afbeelding 3 van TOP MET VOLANT BOORD van ZaraAfbeelding 1 van CROPPED T-SHIRT MET PRINT van Zara

X ANOUK. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten